måndag 16 juni 2008

Torsdag + helgen

Yes, i torsdags tog jag det lugnt, gjorde god pastasallad till lunch! Tog det lugnt resten av dan typ, gjorde inget speciellt.


Fredag:
I fredags tog jag det också lugnt. Vid sju på stack jag till Johan. Tog det lugnt, sen gick vi till Smålands. Var där ett tag, sen gick vi hem. La oss.

Lördag:
Vaknade vid 10-11 i lördags, gick upp. Stack till stan med Tildis vid 1. Gick där ett tag och kollade i affärer, köpte glass - yummie! Hämtade mina jackor hos Johan sen, var där en stund sen skulle han iväg.

Tog det bara lugnt på kvällen sen.

Söndag:
Igår vaknade jag vid 10, käkade frukost. Farmor ringde och frågade om jag ville äta mat hos dom, så vid 2 var jag där! Käkade kåldolmar, gott. Våfflor till fika sen, mums. Spelade även Fia, såklart! ;P Vi vann en varsin gång. Mamma kom också dit runt halv 5, sen var vi där till efter 6. Käkade och kollade på film sen!
La mig sen.


Idag har jag inte gjort allt för mycket än. Tänkte dock sticka till Johan sen efter maten ikväll (as a surprise, hihi!)

YEYE.


CIAO

Inga kommentarer: