söndag 10 februari 2008

Sköna Söndag

Det har var't en trevlig helg :)

I fredags hade jag bara etiken, som jag inte hade behövt gå på heller, men men :) Efter skolan åkte Johan och jag till IKEA och köpte bord och en lampa :) Hem till mig sen, tog det lugnt på kvällen. Juste, köpte schnygga skor för 100 spänn på Din Sko, Väla med :)

Igår var jag och Tilda i stan, hade mina nya skor innan vi träffades och fick världens skoskav! Så jag fick åka hem och byta. Tilda och jag skulle ha tröja till studentfesten, men vi hittade ingen. Ska dock kolla på onsdag.
Tog det lugnt med Johan även igår :)
Idag sov vi länge. Sen efter 12 så följde jag honom nära där han bor, cyklade till Maxi sen. Köpte Mango, 4 för 20 - YUMMIE! :D Hihi. Himla skönt och fint väder ute idag! :) Ge mig våååår

Nu ska jag göra lite plugg; skriva klart de båda uppgifterna till etiken, dikten på engelskan och senare börja kolla till NK-provet. Tråkigt!

Ikväll blir det TV, Wallander - Byfånen - lovely!


Bestämdes nyss med Tildis att vi ska sola efter skolan imorn, yey :)


CIAO

Inga kommentarer: