måndag 18 februari 2008

Loov :)

Yeah, äntligen lov :D
Tog lite lugnt på dan igår (ont i magen >.<) Sen stack jag till Johan vid 3. Vi tog det lugnt, somnade :P Vid 6 stack vi och handlade lite, skulle göra tacos :) Lagade det sen, och det blev yummie :)
Kollade TV sen. Såg Wallander - Bröderna till nyheterna började, la oss sen.

Vaknade när Johan gick till skolan idag, men gick sen upp vid 12. Johan kom hem sen, så åt vi lunch. Han stack sen, och jag diskade. Dammsög innan han kom med förresten :P
Stack hem efter 1 sen. Ska strax duscha och göra inpackning. Väntar på pappa med, ska fråga om han vill vara snäll och köra mig till Johan med min dator :) Annars får jag cykla med den i en ryggsäck. Han ska ju fixa Sims 2 på den :)
Så sticker jag tillbaks till Johan sen.


Imorgon blir det träna med Tildis :D Kan dock inte simma :/ men men =)

Nej, nu blir det duscha. Sen ska jag se klart Wallander om jag hinner =)


PUSSPUSS!

Inga kommentarer: