tisdag 26 februari 2008

Helluu

Jao, hemma idag med. Har suttit vid datorn, kollat på Andra Avenyn, Vänner och filmen Rännstensungar som var på TV idag :) Sitter här nu.

Imorgon blir det skolan. Yes. Träffa Tildis, mihi ♥ Tre lektioner imorn; svenska, geografi & naturkunskap. Hem till Johan efter =) Han skulle kanske ut på kvällen, men då är jag hemma hos honom ;P

Jag är sugen på att shoppa ;P Ska nog sticka till Sko Stop efter skolan på fredag och köpa ett par skor jag sett där ;P Typ svarta låga "fejk-converse" utan skosnören =) Näääjs. Provade dom faktiskt förra helgen, men 39 kändes lite stort, men det får nog bli det, så slipper man kanske skoskav. Köpte ju ett par röd&svart-rutiga vans där i storlek 38, och fick skoskav när jag gick för långt :/ Ska nog till Eko med och köpa en anteckningsbok till en grej ^^

Ikväll är det Carolina Gynning 21.00 ju, idag skulle hon göra sin egna parfym =)

Ska se klart dom Vänner-avsnitt jag har kvar, sen blir det Andra Avenyn (dom första) =)


PUSSPUSS!

Inga kommentarer: