fredag 15 februari 2008

Sportlov! :D

Japp, nu har iaf jag sportlov :) Hade bara geografi idag. Vi fick tillbaka provet, jag blev godkänd :D Även om det inte var det bästa resultatet så är jag glad, för jag har trott ändå sen vi gjorde provet att det skulle bli ett "IG-prov" :P Jobbade lite med arbetet i en datasal, men kollade annat med :P
Hemma nu. Skulle egentligen cyklat till Johan och lämnat Johans vantar och köpt mango och popcorn på Maxi, men jag var hungrig och det är så himla kallt ute. Han behövde dom inte idag heller :)
Sitter här nu. Nu är det sportlov :D Najs som fan.

Bara ta det lugnt idag då. Hihi.

På söndag ska jag till Johan, då ska han fixa Sims 2 på min dator :D:D Love Sims ♥ :P

Nehepp, nu blir det käk.


JOHAN, du är den bästa ♥ Älskar dig såå mycket! :)

Inga kommentarer: