söndag 24 februari 2008

Helgen

I fredags tog Johan och jag det lite lugnt på eftermiddagen. Vid kvart i sex tog vi bussen hem till Jenny, Johans syster. Där pratade vi lite med dom, sen åt vi tacopaj, yummie. Sen spelade vi WII, det var jättekul. Först något som kallades "Smooth Moves", där man skulle ha WII-consolen på olika sätt, och göra olika grejer. Sen spelade vi bowling och tennis. Kul :D Sen kollade vi på TV.
Vid tolv skjutsade Jenny oss hem. La oss sen.

Igår tog vi det lugnt. Vid 2 gick vi hem till mig. Jag duschade och fixade mig och under tiden Johan kollade på TV. Sen tog vi vår bil och hälsade på i Haverdal. Vi köpte med fika med :) Trevligt var det, vi pratade, fikade och spelade Plump. Dock gick det inte så bra för mig x) Sen åkte vi hem, åt. Kollade TV sen.

Gick upp vid 11 idag, käkade frukost. Nu är vi lite lata typ :P Jag här och Johan vid datorn :P
Ska duscha när jag är klar här.

Mamma och pappa är och hämtar Marcus i Småland. Haha, han ringde mig igår och frågade vad jag gjorde, så söt. Han satt och spelade kort själv på ovanvåningen och mormor och morfar kollade på TV där nere :P Sen ringde han lite senare hem med =)

Får se vad som händer idag, ingen aning.

Usch, skolan imorn. Och jag är ganska förkyld.

YEYE, duschen it is.


JOHAN ♥

Inga kommentarer: