onsdag 20 februari 2008

Sent typ

Yes, klockan är 02.40 och jag är vaken :P Har spelat Sims, gaah vill inte bli beroende, haha :P På två dagar har den familjen jag skapade (ett par) blivit förälskade, älskar varandra, förlovat sig, hon har blivit gravid och dom har gift sig, haha :D Kul kul =)
Tess och jag försökte kolla på Sweeney Todd, men det va inte lätt att hänga med utan sub. Sen var den läskig :O isch.
Ska lägga mig nu, fan är hungrig, vill kolla på Vänner. Jag gör det - det är lov!

Imorgon ska jag, mammi & pappi kolla på lägenheten klockan 2. Nääjs. Hoppas fan vi får den.
Juste, mormor & morfar skulle nog komma på förmiddagen, mm, hämta Marcus. Han ska vara med dom i Småland tor-sön, lite skönt faktiskt =) heuheu.

Näfan, om man skulle ta och sova då.


// SHOEGAL (för att jag som Carrie älskar skor!) Hihi ♥


Inga kommentarer: