torsdag 28 februari 2008

Holy Moly

Japp, i brist på fantasi så kom jag på denna rubrik :P
Igår var jag i stan efter skolan, kollade och provade ett par skor på Stadium jag velat ha ett litet tag :) La dock undan dom. Kollade lite i andra affärer, stack hem till Johan sen. Vi gick och handlade med en gång. Köpte lite grejer bara. Sen lagade vi risotto :) Den blev jättegod! Det var ris, kycklingfilé, chorizo & wokgrönsaker i. Yummie! Sen kollade vi lite på TV, sen stack Johan ut lite. Jag sa att han skulle det, haha ;P Nej, men han hade tänkt göra det innan vi bestämde att jag skulle komma, så jag sa att han skulle göra det, jag bestämmer inte sånt. Så jag var hemma och kollade Andra Avenyn :) Han kom hem sen, vi kollade TV och la oss.

Idag började jag 9.45 och Johan vid 1 :/ :P
Etik & Livsfrågor första, med Måns idag. Gjorde lite olika grejer. Håla, sen religion. Pratade om proven, och såg en tråååkig film. Sen stack jag och Tilda in till stan. Provade skorna i storlek 38 istället. TUR att Tildis var med, annars hade jag köpt för stora skor ;P Haha. In efter skolan imorn och köpa dom =) Franska sista lektionen på torsdagar idag med =)
Sen kommer Johan hit med :)

Nu ska jag kolla på Vänner, sen blir det nog läsa lite Harry Potter ♥ Sen SOOOVA. Va astrött i morse. Sovmorgon imorn :)


Johan ♥


PUSSPUSS!


Inga kommentarer: