fredag 25 april 2008

Helg!

Igår var jag hos Johan, vi lagade mat och såg på TV :) mys.

Hade bara geografi idag. Sen var det lunch och efter det kollade Tilda och jag på Räfven som spelade i cafeterian :) Dom är bra! Vi pratade också med Lis-Britt om att vi inte kunde göra vår PA-redovisning idag, för Powerpointen gick inte att öppna :( Så dumt, för Tilda hade gjort en jättefin PP! Vi fick lämna in den via mail och skriva ut den för hand istället. Schnällt. =)

Kom hem sen, har packat lite till inför flytten. Ska börja idag ju =) Johan kommer också sen och hjälper till ♥

Ikväll blir det nog hämtmat, mums :)

Imorgon ska Johan sticka tidigt för att lämna nyckel till en som ska hyra Smålands, så då sticker jag och tränar :) Styrka & Simning. På söndag blir det ett pass, afro tror jag att jag ska prova =)

Äter lite god pastasallad nu, och ananas ♥ Sen ska jag börja på min självbiografi.


CIAO!

Inga kommentarer: