måndag 14 april 2008

Helgen

I fredags så solade och simmade jag och Tilda efter skolan, så skönt :) Hem till Johan efter det, vi gick och handlade, lagade god mat och kollade på TV :)
Tog det lugnt sen.

I lördags vaknade vi vid 9, låg kvar lite. Vid 10 kom mamma och hämtade mig, vi skulle till Byring & Bråte, kolla lite :) Hittade 3 böcker :) Sen var vi även på Rusta, kollade lite. Köpte även ett hårspray från Björn Axén (där!), minimarshmallows och balsam till Johan ;P Sen lämnade mamma mig hos Johan, hade grejer där. Var där lite, cyklade hem sen. Tog det lugnt. Runt halv 7 kom Jenny och Emelie hit, sen skulle vi hem till Samuel. Gjorde mat, käkade, kollade på TV, drack, rökte, pratade, skrattade, m.m :P Hade kul =) Jag & Jenny stack hem innan tolv. Hem till Johan, va dock tvungen att cykla hem till mig snabbt och hämta en sak, sen tillbaks till Johan. Han var hemma när jag kom dit, sen la vi oss.

Vaknade vid 9 igår, låg kvar i sängen och kollade på TV. Åt frukost sen. Tog det lugnt. Sen var vi ute och gick, gick till Östra Stranden :) Satt där ett tag, sen gick vi tillbaka.
Stack hem sen och duschade, bytte kläder. Inom ICA med, köpte stuff. Sen hem till Johan igen, vi skulle beställa pizza som jag bjöd på :) Gott! Sen städade vi. Tog det lugnt. Kollade mest på TV sen, la oss.


På filosofin idag så skulle Kjell prata betyg, mjo. Sen åt jag och Emelie lunch. Stack hem, hade liten håla. Skulle gått på NO:n, men så skulle jag göra varm choklad, skiten kokar över så att det bränns, så skulle jag skrapa bort det från plattan, hittar bara ett rakblad, skär mig på det så att det börjar blöda som fan. Så ringde Emelie och sa att jag är hemma, men kommer på engelskan. Fyfan vad det blödde :(
Och Tilda har halsfluss, och Jenny är också sjuk. Kul!
Yeye.


Kollar på Mordkommisionen nu, IGEN x) Love it ♥
Och ikväll är det Nigella med :D


Johan
, tack för helgen ♥


PUSS!

Inga kommentarer: