fredag 18 april 2008

Fredag! :D

Yes, äntligen helg för nu har jag slutat för veckan :D På geografin jobbade vi med vår reseberättelse, bytte dock till Sydafrika från Franska Guyana. Sen lunchy. Sen skulle jag ha etik, men Tilda och jag ville göra på vårt PA. Dock hann vi inte, för jag gjorde mitt religionsprov, det gick bra! :) Kände att jag kunde allt, skitskönt. Sen visade Mimmi oss en film som Tobias Persson har gjort, där Mimmi och Samuels pappa var med :D + lite andra, b.la. en lärare på Sannarp, som..Ehrm, det ska vi inte ta här xD
Stack hem sen, och nu är jag här.

Ska snart sticka till stan, lämna in min cykel till verkstan'. Lämna lite grejer hos Johan först dock, sen in till stan. Kolla på linnet som Tess köpt :) Kolla in nya skoaffäreren i Mittpunkten med Tildis med ♥

Tilda slutar inte förr än 4 (men säkert innan dess ändå) så ska bara ta det chill först :) Keka lite ananas först :)

Juste, köpte Sannarps-tröjan nu med :P Bättre sent än aldrig, hihi ;)

Ikväll ska Johan & jag grilla med några i hans klass =) Härligt, bara njöt av lukten häromdan när vi gick förbi några som grillade. SOMMAR ♥


Yeye, later!


Inga kommentarer: