söndag 20 april 2008

Shopping & PA

Yes, var ju i stan med Tildis i fredags, fick med mig en söt skjorta/blus från Cubus och ett vitt linne från Gina Tricot (mest för att ha det till skjortan då, men även bara linnet ;P) Sen gick jag hem till Johan, duschade. Sen skulle vi grilla utanför Smålands. Najs :) Va även inne på Smålands sen när det blev kallt, pratade och drack lite =) Gick hem sen.

Igår vaknade vi typ vid halv 12 :P Gick upp och käkade, sen gick jag till Tilda vid halv 1. Vi sydde på klänningen, blir skitbra =) Hoppade studsmatta med :D Sydde lite mer, sen kom pappa och hämtade mig. Vi grillade sen =) Tog det lite lugnt. Vid halv 8 typ kom Marcel och Simone och hämtade oss. Hyrde film på Hemmakväll, The Kingdom. Asbra =) Dom körde hem oss sen. Vi la oss.

Idag har vi bara tagit det lugnt, hem till Tilda sen vid 1. Sy klart klänningen :) Baka nåt med. Sen är det klart till kulturdagen, fixa planschen imorn. Sen är det bara redovisning och projektrapport kvar =) Skönt!
Hem till Johan sen tror jag. ♥





The Kingdom

En grupp FBI-agenter skickas till Saudiarabien för att lösa ett brutalt massmord och befinner sig plötsligt i en kamp mot klockan för att hitta mördaren innan han slår till igen.
De befinner sig mitt i skottlinjen, på okänd mark där de inte kan lita på någon och tvingas till slut slå sig ihop med sina saudiska motsvarigheter. I takt med att dessa osannolika bundsförvanter börjar komma mördaren på spåren, dras de allt närmare den hisnande, actionladdade och slutliga uppgörelsen.

Yeye, CIAO!

Inga kommentarer: