söndag 6 april 2008

Helgen

Igår var jag, Johan, mamma & pappa i stan. Hämtade mina glasögon och så var jag på H&M och Apoteket. Sen åkte vi till Flygstaden, kollade lite. Hem sen, åt lite. Tog det bara lugnt sen. Vid 7 körde jag & Johan mamma och pappa till stan, för dom skulle fira min faster som fyller 30 idag :) Sen beställde vi pizza, yummie och kollade på Superbad. Sen va vi i Haverdal en stund, kollade TV, fikade. Tog med en massa grejer som är Johans hem med. Hann precis komma hem hit när pappa ringde och sa att dom ville bli hämtade :P Kollade TV sen, la oss.

Idag gick vi upp vid 11, käkade frukost. Johan gick vid 12 :/ Hade lite grejer att göra =) Tagit det lugnt sen. Vid halv 3 kom lite folk för att fira Daniel. Vi fikade, pratade. Kollade på filmen när vi var små sen :P
Dom stack vid 5.
Kollar Vänner nu =) Sen ska vi äta hemmagjorda hamburgare, gott :D

Se vad som händer sen, gottit till nån film kanske =) Fast det blir nog SATC eftersom filmerna är nerpackade :P


Johan - jag älskar dig så mycket!

Inga kommentarer: