måndag 3 september 2007

Yeah :)

Måndagar funkar väl i skolan, börjar 11.15, sen håla till 15.20. Okej, det är inte kul med håla, men man kan liksom ta det lugnt då. :)

Efter skolan var jag och papps på banken, fixade ett nytt bankkort. Frågade efter leget med, men icke sa nicke :(
Tog det lugnt sen. Vid 7 stack jag till Tess, vi var ute och gick en lång runda. Det var skönt, tog en timme så nu känner jag mig bra för det ;P Sen kom vi hem, kollade på TV och satt sen vid datorn. Vi stack vid tio, jag hem och Tess till Sebbe.
Chillar lite nu, men ska strax stänga av datorn. Ska gå och fixa mig, och sen packa träningskläder och lite kläder jag ska ha när jag går ut och går på morgonen. Ja, tänkte faktiskt det. Skönt innan frukost, sen sa mamma att man förbränner mer innan frukost. Frukost har jag börjat gilla mer nu på morgonen med, kekar gott knäckebröd med keso, te och en frukt. Kekar jag inga knäckebröd blir det flingor med mjölk :) yum-yum!
Yeye, nu ska jag strax gå.

Helsingborg då med engelskan imorn, se på teater. Träna efter. Om jag hinner tänkte jag sticka inom Netto med och köpa en stor Keso, haha ;P och till ICA för att kolla om dom har Veet Hårborttagningskräm, har hört att det ska vara bra. Man slipper raka benen på tre veckor!

Nej, nu ska jag gå.

Hörs imorn, CIAO!


P.S: På lördag ska jag och Tilda till Göteborg, gå på stan, shoppa, äta gott på Jensen's och gå på Håkan på Liseberg :D:D:D Vi kommer ha så kul gumman :D
På lördag blir det utgång med :D

Ville bara säga det ;) HEJDÅ!

Inga kommentarer: