tisdag 4 september 2007

Inga lektioner idag!

Nope, inga lektioner idag inte :) För vi som läser Engelska C och dom som går IB var i Helsingborg idag på teater. Vi åkte vid 10 med buss från skolan, var framme runt halv 12. Vi fick vår lunch; baguette, juice, frukt & en mini-meal. yum-yum! Vi letade upp ett ställe och satt där och åt. Sen gick jag, Tilda & Emelie runt i parken. Teatern började klockan 1. Den var väldigt bra! :) Mycket skratt. Den var slut halv 4, sen var det bussen hem till (kära) Halmstad x) Tror jag somnade på bussen med, blundade iallafall. Haha.

Var förresten inte ute och gick imorse, var så trött :P Men imorgon SKA jag gå ut.
Efter det blir det dusch och frukost :) Köpte en stor Keso på Netto idag, den sista :P Köpte även paprika till :) Tilda köpte goda stora vindruvor :D Vi var ju och tränade innan det. Haha, sikken ordning jag skriver i. ^^
När vi kom hem till mig lagade vi mat, kycklingfilé med nudlar :D Sen såg vi Idol med gott till :) Tilda & jag kollade lite på datorn sen, sen körde jag & pappa hem henne.

Nu ska jag lägga mig.


PUSS!

Inga kommentarer: