onsdag 19 september 2007

Bad Day

Ja, fyfan. Fast det började nog igår med att när jag skulle ta bussen från skolan 16.35, så fick inte alla plats på den överfulla bussen, däribland jag. Så jag följde efter vissa elever som gick till en busshållsplats längre bort, vid Netto. Det kom sedan en buss, var lite rädd ändå för att missa bussen till Johan. Men jag hade 7 minuter på mig från Gunillaparken och Norra :) Så det var ju lugnt.

Men idag så skulle jag och Johan med samma buss, vi väntar ett tag (bussar kommer oftast inte i tid), men när det hade gått en kvart ringde Johan till Hallandstrafiken. Det visade sig att en vattenslang på bussen hade gått sönder, dom visste inte när den kom eller när en extrabuss kom. Så Johan ringde en klasskompis som skulle hämta oss. Vi gick dit där han skulle hämta oss. Han kom typ tjugo i 10, vi var väl inne i stan runt hel. Lånade Johans cykel, cyklade till skolan. Det gick rätt snabbt, men det var den sämsta cykel jag cyklat på :P För att komma till skolan sen då och få reda på att vi hade halvklass på NO:n?! Visste jag det? Jag hade inte skrivit upp det iallafall. Om man vet det kan man ju meddela folk..
Yeye, fick komma hem nu och fixa lite grejer iaf.

Men nu ska jag fixa mat. Geografi klockan 12 sen! Svenska, se film. Slutar 14.40 :)
Efter skolan blir det fika, stan och träna med Tildis :)

Imorn har jag bara två lektioner och slutar 12.30
:D
YEAH.


Nej, lunch it is.


CIAO.


Johan, min hjälte ♥

Inga kommentarer: