lördag 8 september 2007

gbg

Japp, igår var det gbg med Tilda :D

det började med att man gick upp halv 6, kekade frukost, duschade och sånt. sen åkte jag och mamma och hämtade tilda och sen åkte vi till stationen. väntade på tåget, de gick 8.00.
vi var framme i gbg runt halv 10. vi gick till nordstan, kollade i affärerna där.
sen gick vi inne i själva stan med. när vi gått ett tag var vi hungriga, så vi letade upp ett fik där jag och min morbrors sambo var förra året :] ^^ där är mysigt. det blev macka, muffins och en chaite för min del, mums. :] sen gick vi i lite fler affärer.
köpte tre tröjor och ett par jeans, så jag är nöjd :P även tilda hittade fina saker :]
haha, när vi var i femman så såg vi killen från ciao bella, huvudrollen :P sen såg vi även timo räisinen. ;P
vid 5 gick vi till restaurangen, vi var inte så jättehungriga, men beställde en sallad. myyycket mat :] så gott! sen begav vi oss till liseberg. gick runt och kollade lite, sen började håkan. vi gick runt i parken med, och hann med att åka upp i lisebergstornet x)
sen gick vi till stationen. väntade en halvtimme ungefär. nära att vi missade tåget med!
vi var hemma runt tolv, och johan hämtade oss :] ♥ :P bara tagit det lugnt sen.
ikväll blir det krogen :D tilda kommer till mig ikväll, så ska vi ut sen :P johan skulle till en förfest till en i hans klass, i en 1:a, bara killar x) nejtack x) haha ^^

yeye, trevligt igår och blir nog trevligt idag :D


JOHAN <3

Inga kommentarer: