måndag 3 september 2007

Helgen!

Nu är man äntligen 18 då :) En massa fina presenter har man allt fått. Från mamms & papps: film, kläder, block, pennor, strumpor. Johan: halsband, Tess: halsband, Tilda: film, plansch & ljushållare. Jenny & Emelie: mössa, vattenmelon & tuggummiautomat. Igår var släkten här och då fick jag Lacoste - touch of pink och pengar! Tack :D

I fredags var jag och Tilda och kekade på Fox and Anchor, cider blev det till maten där :) Dock behövde vi inte visa leg :O
I lördags var jag och Johan på bio med Tilda och Nathalie, Ciao Bella :) den var ganska bra och rolig. Gick runt på stan sen.

Igår släktkalas som sagt, tog det lugnt. Åkte hem till Johan på kvällen.

Nu har jag min feta håla, engelska C 15.20. Efter skolan ska jag och papps till banken, jag ska byta bankkort.


CIAO BELLA ;)

Inga kommentarer: