torsdag 27 september 2007

En vecka sen.

Hoppsan, nu var't det visst en vecka sen jag skrev :P Idag hade vi NO-provet, fyfan säger jag! Det var svårt ju :( Usch för det. Sen var det religion, två redovisningar, sen slutade vi. Sen hade jag håla, men var så trött så jag sjukanmälde mig från franskan. STUDIEDAG IMORN :D
Är visserligen trött fortfarande, men kvällen ska tillbringas med först Du är vad du äter & Efterlyst på TV, sedan blir det Sex and The City :D (+ popcorn & naturgodis :D)

Imorgon blir det stan med shopping och käk med Tildis :D Ska köpa present till Johan & Tess, + kolla lite annat stuff. Har sett en najs klocka med Marilyn :))))
Mys med älsklingen på kvällen :) 2 år på söndag! :D

Nu ska jag gå. Idag lägger jag in bilder på en tjej jag tycker är bra, och assnygg ;D





Inga kommentarer: