måndag 17 september 2007

Tjena!

Har haft en lektion än så länge. Håla nu, käkade innan. Har kollat på Vänner med och skrivit på min presentaion. Engelska C sen. Ta det lugnt ikväll typ.
Kollade precis på mitt schema, dom har ändrat på fredagar så att jag har Affärsengelska på morgonen 8.10 istället >.< + att jag då får håla från 9.30 till 13.10 >.< men men, slutar ju 14.55 iaf :)

Är lite trött nu, spenderade kvällen med att kolla på SATC, internet la ju av. Sen läste jag mer i Tatuerad Torso, asbra.
Ska ta en liiten paus i SATC nu, kolla på Vänner, det är ju också bra :) Är redan på säsong 4 på SATC så. Funderar på att köpa Hey Baberiba säsong 1 från Discshop så fort jag betalat SATC-boxen. Hey Baberiba är så braa :) När dom gör Victoria Silvstedt är bara sååå klockrent ;)

Nu ska jag dra vidare.


JOHAN ♥

Inga kommentarer: