måndag 30 juli 2007

Yeah..

Var iväg med Tess innan då...gick några minuter i stan, sen cyklade jag till Nautilus. Såklart så kommer det ett jävla skyfall -_- Väntade där inne på Tilda sen. Vi simmade i 20 minuter, sen hem. Sen kekade vi kinesmat, mamms, papps & moi. Nyttigt värre efter att ha simmat x) Sen ska jag och Tilda käka Blue Thai imorn ju, haha ;) Får träna satan sen. ;P

Imorgon blir det som sagt stan med Tilda, får duscha på jobbet så träffas vi vid Blue Thai. Keeka :) Sen kolla i stan, vill köpa koftan och sjalarna! ♥ Sen ska vi kolla på hårfärg till mig med och färga håret, mer blont ♥ Hihi, I'm cheating on Tess ;) Tror inte det gör henne så mycket dock. :) iih, kan det bli imorn nu? :P Haha ^^ Har man nåt att se fram emot när man jobbar.

åh, det var värsta fina regnågen på himlen innan. Love rainbows ♥

Snackar med Johan på msn nu, han ska snart lägga sig och då ska jag kolla på Vänner :) ♥ Det är bäst. Har börjat se boxen från början nu, IGEN x)
Skiter i om jag är uppe sent, kan gå upp tidigt ändå, är ju typ van nu. Sista veckan liksom, shit the same. Fast på torsdag SKA jag lägga mig i tid, annars kommer jag vara helt död sen. Lix, gå upp klockan 6, jobba typ 5 timmar, cykla hem, fixa sig, åka bil till gbg i 1 ½ timme, sen konsert i 2 timmar (?), + bil 1 ½ hem. Kommer nog vara gaa-hanska trött ;D Yeye.

See you tomorrow!

JOHAN <3

Inga kommentarer: