fredag 20 juli 2007

Jobbat halva tiden!

Igår var det Rix FM-festivalen, jag & Tess var där. Rätt kul :) Gick lite i stan efter, sen cyklade vi hem.

Nu har jag jobbat halva tiden på Fundia :D "Bara" 10 dagar kvar! ;D Så jäkla najs.
Papps och jag käkade frulle på Scandic Hotel innan, aaasgott :D Bara tagit det lugnt hemma sen dess. Snart kommer Johan :) <3
Har laddat ner en massa bra musik, lagt in på Mp3:n och så.
Min Mp3 må vara cp, men den är fylld med bra musik (:

Musiken som förgyller min Mp3 för tillfället:
Basslovers United - I Can't Dance
Beyoncé ft. Jay Z - Crazy In Love
Blümchen - Nur Geträumt
♥ Bob Dylan - Like A Rolling Stone
♥ Byz - Hey Där
Byz - Karatefylla
Club 8 - Missing You
Connie Francis - Stupid Cupid
Coolio - Gangsta's Paradise
Danny Saucedo - Play It For The Girls
Danny Saucedo - Tokyo
DJ Sammy - California Dreaming
♥ Fairytale - Tills Natt BLir Dag
Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Race
Florence Valentin - Pokerkväll i Vårby Gård
Frida - Dunka Mig Gul Och Blå
Global Deejays - California Dreaming
Imogen Heap - Hallelujah
♥ Interphace - Someday
Jason Mraz - I'm Yours
Justin Timberlake - Sexy Back
KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree
Madonna - Like A Prayer
♥ Mando Diao - Kingdom & Glory
Marie Lindberg - Leona (Under Her Skin)
Mika - Grace Kelly
♥ Rastegar ft. Patrizia - Om Vi Inte
Rihanna ft. Jay Z - Umbrella
♥ Silverbullit - Star
Snook - Längst Fram I Taxin
Snow Patrol - Chasing Cars
Stereo MC's - Connected
The Clash - Tainted Love
Timbaland - The Way I Are
Timbaland - Apologize




Nej, nu ska jag ta och ta itu med reklamen. CIAO!

Inga kommentarer: