lördag 7 juli 2007

lördag.

Igår skulle jag och Tilda tränat, efter att vi varit hos Emelie på förmiddagen :) Men tyvärr hade vi båda glömt våra nycklar, så det blev ingen träning :P Tilda solade dock. Sen kom Johan och hämtade mig i stan. Vi åkte hem till honom, jag duschade. Vi tog det lugnt sen. Jag var ganska trött efter endast tre timmars sömn, så vilade lite. Johan var iväg på Ankaret och handlade lite. Sen käkade vi. Vid 7 åkte vi hem till mig. Såg en konstig med rolig film sen, Trailer Park Boys Killen i mitten, Bubbles, är ju bara för söt! :)
La oss sen.

Idag har vi mest tagit det lugnt, resten av familjen var hos våra kusiner för en av dom fyllde år förra veckan. Vi kollade TV här hemma.
Jag bakade även Chocolate Chip Cookies med Smarties och mörk blockchoklad i :) Mumma!
Dom blev ganska goda :)
Nu sitter jag bara här. Johans klasskompisar ringde och ville ha med honom ut. Klart han får det, vill inte hindra honom. Dom lär ju inte ses så mycket nu efter studenten, så why not? :) Han kommer ju sen, så jag får sova med honom :)
Men men, kollar Vänner nu.


JOHAN <3


PUSS!

Inga kommentarer: