lördag 14 juli 2007

Regn, regn och åter regn...

Vad har hänt med Sommar-Halmstad undrar jag?! Skitväder! Blåste och regnade satan innan + åska -_- Mest tagit det lugnt idag, Johan & jag :) Resten av la familia har varit på Wheels & Wings. Dom kommer snart, och då ska vi käka tacos! Mummmmma! Eller rättare sagt tacos som JAG gjort :D Hihi. Sen ska jag och Johan hem till honom. Får se vad vi hittar på. När jag och Tilda var i stan i torsdags hittade jag mina nya favoritjeans :D Precis såna jag velat ha ett tag, ljusa stuprör där det "veckar" sig därnere! :) 250 kronor kostade dom bara! 50 % rea ;) Looove them!
Gaaaah, imorgon är det söndag, which means sista dagen jag och Johan träffas innan fredag :'( Känns liksom skönt då att jag slutar 11 denna veckan :) Åh, älskling <3

Igår åt vi på nya Max och sen glass på Möllegård :) TACK! <3

men men, ska gå till honom nu :)


CIAO!

Inga kommentarer: