torsdag 26 juli 2007

torsdag

Äntligen, bara en dag kvar att jobba denna veckan! :) När jag kom hem låg reklam och väntade på mig. Visste typ inte att jag skulle dela ut på söndag, men men :P På söndag + fyra söndagar i rad till ska jag dela ut. Vaddå att jag kommer vara rik i augusti? :D Lön från Sodexho, lön från SDR och så fyller jag ju 18 :DDDD (om 35 dagar!) YES!

nu ska jag gå och keka och kolla lite på Vänner. Sen ska jag vika lite reklam och duscha. Ska iväg till Johan idag med, sova där! :) Underbart, fast vi jobbar. Han ville jag skulle sovit där, men jag tyckte det va bättre att vänta till imorn. Bara fredag då ju :)

Imorgon blir det också hem till Johan, sova till lördag. För då ska jag följa med Tilda och hennes familj till Båstad, Väla & Ikea :D Kul! Antagligen hitta på nåt på kvällen med Tilda med, Johan skulle nog ut på kvällen. På söndag kommer Johan lite, och så ska jag dela ut reklam! Det var helgen det ;) Nej, NU ska jag gå :P


CIAO!

Inga kommentarer: