torsdag 31 januari 2008

Torsdag

Usch, idag var jag trött när jag vaknade. Körde på slappedag idag, no makeup, jogging. Najs :)
Etiken imorse, så tråkigt! Lis-Britt är ju inte här, men såklart har hon vikarier, suck! Yeye, två redovisningar. Sen var jag så trött, så jag sa till Måns att jag gick hem. Det gjorde jag, sen stack jag till stan x)
Va inne på H&M, la undan två Timbaland-tee's till Tildis babe och köpte själv ett linne för Fashion against aids, designat av Henrik Vibskov. Man känner sig lite stolt eller så, man bidrar ju med pengar till aidshjälp :) Hihi. Köpte även en ny svart munktröja, den gamla har nog sett sina dar. Mysig. Stack hem till Johan och åt sen :)
Har bara kollat TV och suttit här. Hoppas han kommer snart.

Imorgon är jag ledig :D Svennis är ju i Berlin, sen tänkte jag skippa Etiken, är ju ändå bara redovisningar. Så är kvar här ett tag, sticker hem och hämtar grejer sen. Stan med Tildis sen :) Sen ska vi ju vara här på kvällen, MYS!

CIAO BELLA!

Inga kommentarer: