tisdag 8 januari 2008

Hihi :)

Jao, igår var jag först och tog blodprov på vårdcentralen, sen gick jag till Maxi, handlade åt Johan, sen hem till honom :) Han kom inte hem förr än senare, men jag kollade på TV och satt vid datorn :) När han kom hem sen började vi med maten. Åt sen, och kollade på TV. Såg Outsiders, med folk som plockade typ ALLT från sopor :S La oss sen :)
Idag började han klockan 9, men stack vid 8 (tenta) så jag kollade på TV och satt vid datorn :P
Pappa kom och hämtade mig efter halv 10 typ. Har bara tagit det lugnt hemma sen.
Fick reda på provresultatet med, det var körtelfeber, men inte så farligt. Känner mig frisk och jag har ju inte ont i halsen längre så :) Så imorgon blir det skoli-skoli ;P Palla gå och vara hemma lix. Får ju träffa Tildis med, det bästa :) ♥ Hihi.

Nope, nu ska jag cykla till Netto och köpa ananas och vindruvor, yummie!


JOHAN <3

Inga kommentarer: