lördag 12 januari 2008

Sábado

Haha, det jag sa att jag skulle göra igår, det blev ju inte så :P Jag åt i skolan, det var yummie igår faktiskt, sen var jag på etiken. Efter skolan cyklade jag till Tilda, som också skulle till Eurostop. Vi åkte med hennes pappa dit. Köpte grejer på H&M och choklad och naturgodis på Willys :) Var även på Coop och annat. Cyklade hem sen, tog det lugnt hemma. Vi åt julmat på kvällen, YUMMIE! :D Hihi. Stack till Sam vid 7, var med Tildis där. Det var trevligt, men vid tio var jag rätt trött, så jag cyklade hem. Kollade på TV, käkade min choklad ;P
Blev även väckt av Johan inatt när han ringde :P

Gick upp vid 10 idag, käkade frukost och fixade mig. Är hos Johan nu. Tar det lugnt, han är bakis, haha ;P Ikväll är vi lata, ska käka nån hämtmat :) Får se vad det blir.

CIAO

Inga kommentarer: