onsdag 30 januari 2008

Bloody Wednesday

Maten jag gjorde hos Johan igår blev god :) Sen var jag ju på Maxi med, köpte 2 liters Cola Zero till Johan, 0,5 liters Fanta till mig, två mango och choklad med luftbubblor ;P
Vi kollade TV sen, Carolina Gynning =) La oss sen.

Upp vid 8 sen, duschade och åt. Stack till skolan runt halv 10. Var i en datasal på svenskan och skulle skriva på jobbansökan, så visar det sig att man inte behöver vara där...Suck.
Så jag och Tilda satt på bänken i vår korridor och väntade på naturkunskapen :/
Sen hade vi det då, gjorde olika grejer, tog blodprov för att kolla blodgrupp t.ex. Anders fick sticka mig i fingret, och det gjorde skitont, blodet rann som fan, asmycket kom det! :( Ont som fan i hela fingret sen.
Tar stan imorn istället, pallar inte, sen kunde inte Tildis idag heller. Så imorn efter religionen, ingen franska ju =)
Hem till Johan efter :)

På fredag blir det myskväll med Tilda hos Johan :) Hon gör mig sällskap där när Johan är ute =) Vi ska köpa Ben & Jerry! mumma.


Fick ett brev från SDR idag..Ska tydligen få över 900 kr till i lön??! JA TACK :D


CIAO!

Inga kommentarer: