måndag 1 oktober 2007

Tjao!

I lördags var vi först hos Tess på kvällen, det blev käk, singstar, snacka m.m. Vid ett tag höll jag & Tilda på att däcka på Tess säng :P Jag & Tilda tog halv tolv-bussen in till stan. Vi gick till Idas, gick på toa och satt där ett tag. Sen gick vi runt på stan, jag käkade Chicken MCnuggets på donken! ♥ Sen kom Tess in till stan. Vi gick till henne, hon var på B&B. Vi var där sen, dansade :) Sen tog vi bussen halv 3 hem. På bussen mötte man några gamla klass/skol-kompisar. Det var askul :P Tilda skulle sova hos mig, vi kollade på SATC och käkade godis. Vid halv 5 typ kom Johan hem från Lund, även han skulle sova här :P Somnade väl vid 5.

Gick upp vid 12 igår, käkade frukost. Tog det lugnt. Vid 2 skulle Tilda hem. Jag & Johan tog det bara lugnt sen. Vid 5 åkte vi hem till honom och hämtade lite grejer, för han skulle sova hos mig. På vägen hem köpte vi thaimat :) Vi skulle fira 2-årsdagen. LOVELY! ♥ Han fick en fin tröja av mig med :) Jag älskar dig så mycket Johan! ♥ du&jag!
Kollade på TV sen, la oss vid 9 :P

Idag började han innan mig, han gick upp tidigt med :P Jag gick upp vid 10. Har haft min första lektion.

Men nu ska jag plugga på geografin och kolla på SATC :)


JOHAN ♥


CIAO!

Inga kommentarer: