torsdag 4 oktober 2007

:)

Tjao alla! Idag har det varit en helt okej dag. Första lektionen var ju Etik & Livsfrågor med filosofen Kjell själv :P Vi såg en filmsnutt på 25 minuter typ om filosofen Arthur Schopenhauer och hans syns på kärlek. (han var skum), sen pratade vi om den. NO efter det, typ gjorde lite på gruppuppgiften, käk sen och kanelbulle :D Kanelbullens dag idag ju. Sen var det religion med redovisningar, jag gjorde inte eftersom att Tilda var ledig idag. GBG, attans vad orättvist ;) HAHA. Sista franska.
Var i stan efteråt, hittade ett par snygga, nya mörka jeans :) Behövde nya mörka, då mina enda mörka par jeans jag har, har börjat gå sönder :( 299 kr för dom :)

Har bara tagit det lugnt sen dess. Snart blir det käk; potatismos, pannbiff & svampsås :) yummie!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Det blir TV/film-kväll med först Du är vad du äter och Efterlyst. Sen ska jag nog kolla på Sagan om Ringen ♥ Kanske att det blir lite SATC med :P

För imorgon är jag ju ledig :D Ska därför ta en sovmorgon, och träna. Senare ska jag åka till älski :) ♥ Vi ska väl ta det lugnt på kvällen. Idol och Hey Baberiba-gängets nya program Fredag hela veckan imorn ju :)


Nej, nu ska jag gå. CIAOOOO


Mariah Carey - Can't live if living is without you Så bra :)



Inga kommentarer: