torsdag 18 oktober 2007

Thursday

Idag började min skoldag 13.05. Very najs med lång sovmorgon. var dock i skolan vid 12, för Tilda och jag skulle förbereda vår redovisning. Redovisningen gick bra, fast Roger sa till mig att sakta ner en gång (gaah), han gillade power point-presentationen med, som Tilda gjorde! :) Skitbra. Sen hade jag ju då tänkt att gå på den tidiga franskan idag, men icke sa nicke då det var bara jag som var där. Men jag hjälpte Mimmi inför den senare lektionen :P Sen hade vi franskan då. Jag och Johan (i SPSK06) fick skjuts av Mimmi till Norra Station :P Fick dock vänta 25 minuter på bussen till Johan. Kom hit runt 17.40, suttit vid datorn OCH städat lite på Johans rum x) Snart vankas det mat; potatiskakor och bacon, yummie! Är så JÄVLA hungrig så det inte är sant. Har fan inte ätit på 7 ½ timme! :S Började ju sent idag, åt typ frukost efter 11, sen stack jag till skolan och hann inte äta där. Johan kommer klockan 7. Sen skas nog Johan plugga lite, så kollar jag på TV; ikväll Du är vad du äter & Efterlyst :)

Iiih, gillar håret nu! De fula röd-orangea slingorna syns väldigt lite nu :) Mimmi såg förresten att jag hade gjort nåt med håret, och sa att det va fint :) ^^


Yeye. CIAO

Inga kommentarer: