torsdag 23 augusti 2007

nyttig!

Ja, jag måste fan börja bli nyttig! Ska det vara så svårt att låta bli allt onyttigt? :( Yeye. SKA! :) För här ska det fan försvinna en del kilon ^^

Åh, finns så mycket jag vill köpa, eller vill liksom köpa saker :P är i alla fall sugen på att köpa fler nagellack, har börjar gilla det mer nu :) Vill ha lila och rött :D

Imorgon är det skolfoto, med typ valfritt tema :P Vi hade bstämt partytema först, men tydligen kom inte klassen överens (ovanligt ^^), så man får typ bestämma själv. Ta med sig nån rolig grej. Så jag och Tilda ska diadem med lisebergskaninen och likadana tröjor ;P Vet inte vilken tröja än bara, haha.


(Ingen läsk i helgen!)


På lördag är jag ju ensam hemma, så Tess, Tilda och Tildas kusse Nathalie kommer hit :) Vi ska hämta mat från Blue Thai, så får vi se vad vi gör sen :) Kul! Johan kommer sent, han skulle på nån finsittning med högskolan. Undrar hur sent, för om inte tjejerna stannar till Johan kommer hem känns det läskigt att vara ensam :(

men nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet med bodyscrub. Sen ska jag läsa ett kapitel av To Kill A Mockingbird, sen läsa Harry Potter! ♥


Jag älskar mina Vänner! ♥

Inga kommentarer: