måndag 13 augusti 2007

:)

En trevlig helg har det var't :)
i fredags blev det pizza och film hos tilda, jag, tilda, johan och tess :) i lördag var det mest lugnt, men med älsk :) söndag, soft dag, film på kvällen, Spiderman 3. braa! :)


Var på HBK idag, 3-1 slutade matchen -_- dåligt! yeye.
Haha, fick värsta städrycket när jag kom hem (såna ryck jag får ytterst sällan), och började rensa min garderob :P Blev av med lite skit, och la alla kläder där snyggt. Tog väck mitt gamla duntäcke med som tagit plats :) Skönt att få väck saker. Skulle nog behöva städa i mina skrivbordslådor med.. Hmmm. Ska nog ta tag i det imorn. Ska även handla lite saker jag behöver och träna.

nej, nu ska jag strax gå och kolla på Vänner ♥


Black Sabbath - Paranoid


P.S: Johan ska till Danmark imorn och frågade om han skulle köpa nåt kul till mig :) får se vad det blir ;P älsk :)

Inga kommentarer: