måndag 27 augusti 2007

helgen

ja, jag lovade ju att skriva om helgen innan.. I fredags var jag hos Tilda, vi färgade mitt hår mer blont och kollade film :) I lördags var jag ju ensam hemma, var lite ensam på dan tills Johan kom vid 3. Tess kom sen runt halv 5, så cyklade vi till stan. Mötte Tilda & Nathalie nära Blue Thai. Vi kekade tre små rätter, yummie :) Tilda & Nathalie skulle inom Tilda innan dom kom till mig, så Tess och jag cyklade hem till mig. Där kollade vi på TV och stack ner en sväng till ICA där Tess köpte godis. Sen kom dom vid 8 :) Tess klippte Tilda & Nathalie. Sen såg vi lite på TV och Fjorton Suger. Tilda, Nathalie och Nathalies kille stack hem efter 12. Sen följde jag Tess hem runt halv 1 typ. Var sen själv i en timme och kollade på Vänner. Johan kom efter 2, vi såg lite på TV och la oss sen. Myys ♥

Igår vaknade vi vid 10, gick upp lite senare och kekade frukost. Tog det bara lugnt på dan, TV & mys :)
Vid 7 stack jag hem till Tilda där vi gjorde en skoluppgift och kekade mycket god jordgubbspaj :) Stack hem vid 9.

Sovmorgon idag, Johan med, men han började tidigare. Två lektioner idag, geografi. Hade lång håla, så Tilda och jag stack till stan. Köpte silverschampoo och busskort till Johan :) Kollade i affärer, stack till skolan sen. Skulle ha engelska. Bara tagit det lugnt hemma sen. Skulle köra hem Johans grejer innan, han cyklade in cykeln och jag och pappa tog bilen :P

Känns lite konstigt, Johan har ju varit här i en vecka nu
:( men men, vi ses ju :)
Om inte innan, så blir det på torsdag, då JAG FYLLER 18 ÅR!!!!!! :D

nej, nu ska jag fika lite. tänkte gjort läxan i affärskommunikation engelska med, men jag orkar inte det. har två hålor imorn så det får bli då. så fika it is, sen fixa sig och kolla på Vänner. Börjar dock 8.10 imorn :( Tråkiga lektioner med, franska, svenska, etik & livsfrågor och affärskommunikation engelska + att man slutar 16.40 :( men men, det är bara att bita ihop.

nu ska jag gå :P


JOHAN

Inga kommentarer: