fredag 1 juni 2007

äntligen fredag!

Yes, så är det äntligen fredag då :) Igår tog jag det mest lugnt på dan, sen vid 7 stack jag hem till Tilda där vi skulle öva på dansen. (som vi aldrig dansade) haha :P Vi var ute och gick lite med, sen stack jag hem. Johan kom precis när jag kom hem :)
Jag duschade, sen åkte vi hem till honom. Va där efter tio, vi fixade oss, såg lite på TV och la oss.
Idag fick Johan gå upp lite tidigare för att fixa frukost till sin lillebror. Så nu är jag trött :P Men jag låg kvar i sängen :) Johan kom sen vid halv 8 typ och la sig i sängen med, så somnade vi :P Gick upp vid halv 10 sen, åkte till stan vid 10. Johan körde mig till Österskans :) Kom hem sen, kekade frukost. Stack hem till Jenny sen, där Emelie & Tilda också var. Va där en stund, sen stack jag och Tilda och tränade. Först så solade Tilda, sen styrketränade vi, och sen simmade, skönt :)
Hemma nu. Ska gå och duscha. Ikväll ska jag, Tilda, Jenny & Emelie in till stan, kolla på raggarna och så ;)

JOHAN ÄR SÖT.


PUSS!

Inga kommentarer: