lördag 16 juni 2007

hej!

Oj, har blivit dåligt med bloggandet nu, både här och på lunar. Illa illa! Men men, funkar inte ens internet så. Pappa verkar ju inte vilja fixa det heller. Hmmpf! Nej, så länge hans internet funkar okej så. Yeye. VILL ATT DET SKA FUNKA! Pappa sa iofs vi ska fixa en ny dator till mig :D Ja tack! Daniel fick ju en sprillans ny för några år sen - plattskärm med! Så då kan väl jag banne mig få en ny ;) MIN SUGER NÄMLIGEN! -_-
Nu sitter jag på Johans dator, han är på väg hem från träningen. Japp, han har börjat träna igen ;) Haha, skojar. ^^ En massa gånger var han uppe inatt med, det är nåt spel han spelar, och han ville inte att hans by skulle bli attackerad typ?! Haha, tyvärr så vaknade ju jag med. Nörd, kallar jag honom ;)
Sen gick han upp 7 idag för att träna! Då vaknade jag med, tog lång tid att somna om med. Men men. Ska ta en buss hem som går vid 12.15 typ. Hem, sen träna med Tilda.
Ikväll ska vi hitta på något hos Tilda :) Imorgon ska jag kanske träffa Tess på dan, vid 4 ska vi träffa våra mammas väninnor med familjer, kul :) Va ett tag sen nu! ^^
Händer typ mycket nu :P På måndag ska jag och Johan till Liseberg med hans lillebror :D Tisdag eller onsdag ska jag, mamma och Tilda till Gekås :DDDD Torsdag vet ej, Johan tror jag. Annars blir det väl på tisdag om vi inte ska till Gekås då :) Fredag är det midsommar, och då ska jag, Johan, Masse, Simone (kanske Fredrik med) till Öland :D:D:D Fan vad kul! Vet dock inte hur länge vi ska vara där, men till söndag gissar jag. För på måndag börjar Johan jobba. Iih, ska bli så najs att få mycket pengar :D:D:D När jag har jobbat :P Hihi.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer :P


PUSS!

Inga kommentarer: