söndag 17 juni 2007

en helt okej söndag :)

Yeah, blev ju lite sent igår, haha ;) Kom hem från Tilda vid 1, sen satt jag lite vid Daniels dator, sen såg jag ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn, sen läste jag. När jag släckte var klockan prick halv 4 :P
Tröttheten kommer väl smygande snart...^^
Mest tagit det lugnt idag, vid 2 stack jag till min bästa Tess och fick håret klippt :) Ville jämna till det, det blev liite (bara liite) kortare :) But I like it! Kom hem, sen stack vi till stranden med kompisar och grillade. Kom hem vid 7, kollade lite på Skärgårdsdoktorn, sen kom Johan och hämtade mig :) Hann va lite på hans rum, sen gick han ut. Han springer med Fredrik nu. När han kommer tillbaka hoppas jag att vi ska äta av glassen han köpte i Slöinge på Sia Glass igår :D Hallon Sorbet & nån med cookie :P Mumma! + Cider, Vilda bär ;) Hihi.

Men men, ska draa.


P.S: Fullproppad vecka/helg:

måndag: Liseberg med Johan och hans lillebror :)

tisdag: Träna?

onsdag: Gekås med mami, Marcus, Tilda & Tess :D

torsdag: Åker till Öland för att fira midsommar tillsammans med Johan, Masse, Simone och Fredrik :D Najs! Vet dock inte när vi kommer hem.

(fredag, lördag, söndag (?) - Öland.


PUSS!

Inga kommentarer: