fredag 28 december 2007

Tjo

Johan har varit här sen i onsdags, mysigt :) Men idag åkte han härifrån, till skolan. Min dag har spenderats med Tilda i stan :) Jag köpte dock inget. Men var inne på två salonger och frågade om utväxtfärgning, den andra salongen var bra :) Tjejen jag pratade med var jättetrevlig, sa att om man bleker kan håret ramla av och så, shit :O Hon tipsade om att jag kunde klippa mig i en snygg frisyr, och att jag skulle vänta iaf två månader med att färga utväxten, tills den syns ganska mycket. Jao, sen kollade vi i olika affärer. Tog bussen till Tilda, sen cyklade jag hem. Såg klart Love Actually när jag kom hem, bara tagit det lugnt sen. Gaah, jag är hungrig! Blir gottit käk ;P Myskväll à la moi ikväll, med gottit :)

Imorn blir det utgång med Tildis! :D


JOHAN, jag älskar dig! :)
you're my hero

Inga kommentarer: