söndag 30 december 2007

Saturday Night Live

Hallå :) Tänkte göra om lite i bloggen, höhö :) Får se hur det funkar. Yeye. Igår var jag i stan med Tildis :) En tröja på rean, från Bik Bok, en kuvertväska på rean från Indiska, en mössa från Indiska, ögonskugga & armband från H&M och en sjal från Vila fick följa med mig hem :) Stack hem sen, tog det lugnt. Efter halv nio stack jag hem till Sam, där Tilda redan va :P Vi lyssnade på musik och kollade TV :P Jag stack hem därifrån efter tolv, fick skjuts :) Tilda stannade kvar där, hoppas det gick bra, haha ;) Satt vid datorn när jag kom hem, kollade film, la mig. Gick upp för en stund sen. Och nu ska jag äta frukost. Johan kommer och hämtar mig nångång, vi ska fixa i hans lägenhet och göra efterrätt till imorn, NYÅR! :D

Får se om jag bloggar innan nyår, annars får ni ha en bra nyårsafton!


PUSS! ♥

Inga kommentarer: