söndag 18 november 2007

Helgen

I fredags tog jag det lite lugnt på eftermiddagen/kvällen. Vid halv 9 kom Tilda :) Vi kollade lite på TV, sen va hon ute :P Hon kom hem vid elva, sen la vi oss.
Igår gick vi upp vid 5, skulle till Gekås med HFAB klockan 7 :P Var framme vid 8. Gick in på Gekås, var mycket folk, men okej. Vi tog grejer vi skulle ha och kollade. Sen åt vi och kollade i affärerna utanför. Kuligt var det :) Vi åkte hem vid 2. Vi hade "lotteri" på bussen, och jag vann en gång :D haha
Va hemma vid 3, vi var här en stund, sen skulle Tilda hem. Kollade på TV sen. Sen tog jag det bara lugnt. Var ju rätt trött då med igår, så efter maten så vilade jag. Tror jag somnade dock :P Jag, mamma och pappa kollade på Pirates of the Caribbean 3, den funkade väl :) La mig sen, var astrött.

Idag gick jag upp vid 10. Vågade inte träna idag, då jag har lite ont i halsen och är förkyld. Följde med mamma och pappa en stund och kollade på en lägenhet i stan. Najs! Jag kommer få ett stoort rum isåfall! + att det var en big balkong :) Yeye, har bara tagit det lugnt sen dess, kollat film. Sen har jag och mamma gjort en "Extreme Home Makover" i mitt rum, haha :P Typ städat som fan, slängt saker, satt in nya saker, bytt TV (fick min morbrors gamla TV med plattskärm (!) när jag fyllde år :P) Hihi. Kul att fixa till lite.
Men men!

Nu ska jag gå och duscha, sen är det käk och sen kommer Tessi :)

CIAO!

Inga kommentarer: