söndag 11 november 2007

Fars Dag

Japp, idag är det Fars Dag, och jag har inte köpt nåt :P Igår kom Johan och hämtade mig vid tolv :) La oss när vi kom hem.

Vaknade vid 11 idag, tar det bara lugnt. Johan sover typ, han har ont i halsen :/ Ska vara här till imorn, och Johan ska nog inte till skolan imorn. Jag åker hem vid 10, sen innan 12 ska jag lämna pengar till cykelhandlaren. Blev sugen på att köpa med mig nån mat hem :) Så tror jag ska köpa sushi :D Min faster och min kusin var ju hos oss igår, och dom hade ätit sushi innan dom kom till oss. Har velat prova det ett tag, blev sugen på det igår. Så nu ska jag prova :) Sen blir det träna med Tilda, och göra vår engelskapresentation :) Vi jobbar hemma istället, så slipper vi komma tillbaka till skolan.

Nej, ska kolla lite bloggar. Sen får jag väl lägga mig jämte Johan som snarkar :P haha ♥



Inga kommentarer: